Essais ...

Cover
P. Gosse et J. Neaulme, 1727
 

Was andere dazu sagen - Rezension schreiben

Es wurden keine Rezensionen gefunden.

Andere Ausgaben - Alle anzeigen

Häufige Begriffe und Wortgruppen

Beliebte Passagen

Seite 170 - Or ceulx qui escrivent les vies, d'autant qu'ils s'amusent plus aux conseils qu'aux événements, plus à ce qui part du dedans qu'à ce qui arrive au dehors, ceulx là me sont plus propres : voylà pourquoy, en toutes sortes, c'est mon homme que Plutarque.
Seite 173 - Les seules bonnes histoires sont celles qui ont esté escrites par ceux mesmes qui commandoient aux affaires, ou qui estoient participans à les conduire, ou, au moins, qui ont eu la fortune d'en conduire d'autres de mesme sorte.
Seite 272 - ... avancé qu'il ya plus de différence de tel homme à tel homme que de tel homme à telle bête.
Seite 542 - Que nous suivions les lois de notre pays? c'est-à-dire cette mer flottante des opinions d'un peuple ou d'un prince, qui me peindront la justice d'autant de couleurs et la reformeront en autant de visages qu'il y aura en eux de changements de passion?
Seite 223 - ... contrepoil, vers la bonté, la bénignité, la tempérance, si, comme par miracle, quelque rare complexion ne l'y porte, il ne va ny de pied, ny d'aile. Nostre religion est faicte pour extirper les vices: elle les couvre, les nourrit, les incite.
Seite 133 - Au demeurant, il est aisé à voir par expérience que cette affection naturelle, à qui nous donnons tant d'authorité, a les racines bien foibles. Pour un fort legier profit, nous arrachons tous les jours leurs propres enfans d'entre les bras des mères...
Seite 573 - François cognoissons, m'avoit imposé en me recitant des vers qu'il avoit faicts, qu'ils n'estoient pas tels sur le papier qu'en l'air, et que mes yeux en feroyent contraire jugement à mes oreilles, tant la prononciation a de crédit à donner prix et façon aux ouvrages qui passent à sa merci.
Seite 368 - C'est une carte blanche préparée à prendre du doigt de Dieu telles formes qu'il luy plaira y graver.
Seite 512 - En mes escris mesmes je ne retrouve pas tousjours l'air de ma première imagination; je ne sçay ce que j'ay voulu dire, et m'eschaude souvent à corriger et y mettre un nouveau sens, pour avoir perdu le premier, qui valloit mieux. Je ne fay qu'aller et venir : mon jugement ne tire pas tousjours avant; il flotte, il vague, velut minuta magno Deprensa navis in mari vesaniente ventoà.
Seite 103 - C'est une humeur mélancolique, et une humeur par conséquent très ennemie de ma complexion naturelle, produite par le chagrin de la solitude en laquelle il ya quelques années que je m'estoy jette, qui m'a mis premièrement en teste cette resverie de me mesler d'escrire.

Bibliografische Informationen