L'heptaméron des nouvelles de très-haute et très-illustre princesse, Marguerite d'Angoulème, royne de Navarre

Cover
 

Ausgewählte Seiten

Andere Ausgaben - Alle anzeigen

Häufige Begriffe und Wortgruppen

Beliebte Passagen

Seite xx - Tous deux aymons à d'aucun ne mesdire, Tous deux aymons un meilleur propos dire; Tous deux aymons à nous trouver en lieux Où ne sont point gens melancolieux ; Tous deux aymons la musique chanter, Tous deux aymons les livres fréquenter.
Seite xi - matière. Une heure me dure cent ans, Et me semble que ma litière Ne bouge ou retourne en arrière, Tant j'ai de m'avancer désir.
Seite 369 - Et combien que nul estât n'est sans tribulation, si ay-je veu ceulx-là vivre sans repentance; et nous ne sommes pas si malheureux en ceste compaignie, que nul de tous les mariez ne soyt de ce nombre-là.
Seite 135 - Mais, si nous leur monstrions nostre cueur tel qu'il est, il y en a beaucoup de bien venuz entre les . dames, de qui elles ne tiendroient compte.
Seite viii - Son discours étoit tel que les ambassadeurs qui parloient à elle en estoient grandement ravis et en faisoient de grands rapports à ceux de leur nation, à leur retour, dont sur ce elle en soulageoit le roy son frère, car ils l'alloient toujours trouver, après avoir fait leur principale ambassade; et bien souvent, lorsqu'il avoit de grandes affaires, les remettoit à elle, en attendant la définition et totale résolution.
Seite 17 - Et prosmirent les dictes dames et monseigneur le DauTphin avecq d'en faire " chascun dix et d'assembler jusques à dix personnes qu'ilz pensoient plus dignes de racompter quelque chose, sauf ceulx qui avoient estudié et estoient gens de lettres; car monseigneur le Daulphin ne voulloit que leur art y fut meslé, et aussy de paour que la beaulté de la rethoricque feit tort en quelque partye à la vérité de l'histoire.
Seite viii - Elle les sçavoit fort bien entretenir et contenter de beaux discours, comme elle y estoit fort opulente et fort habile à tirer les vers du nez d'eulx : d'ond le...
Seite 18 - Et s'il vous plaist que tous les jours, depuis midy jusques à quatre heures, nous allions dedans ce beau pré le long de la rivière du Gave, où les arbres sont si foeillez que le soleil ne sçauroit percer l'ombre...
Seite 296 - Ung jour de feste, allant le dit secretaire chez le lieutenant, ne trouva ne luy ne sa femme, mais ouy bien Bernard du Ha, qui, avecq une vielle ou aultre instrument, apprenoit à danser aux chamberieres de ceans les branstes de Gascogne.
Seite 544 - ... la porte sur eulx. Le duc, ayant veu tout ce mistere, se tint pour plus que satisfaict et attendit là non trop longuement, car le gentil homme dist à sa dame qu'il estoit contrainct de retourner plus tost qu'il n'avoit accoustumé, pour ce que le duc debvoit aller dès quatre heures à la chasse, où il n'osoit faillir.

Bibliografische Informationen